جنگ غزه در ٣٦٤مین روز؛ هلاکت ۱۶ صهیونیست تنها در سه روز

ارتش رژیم صهیونیستی در ٣۶٤مین روز پیاپی، همچنان به حملات و جنایات خود در باریکه غزه ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، در نخستین دقایق صبح امروز در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر دیر البلح شماری از شهروندان به شهادت رسیده یا مجروح شدند. اشغالگران چندین ساختمان مسکونی در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه را ویران کردند.

روز گذشته نیز در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال و جنوب غزه شماری از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده یا مجروح شده بودند. منابع بیمارستانی گفتند دو شهروند فلسطینی در حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر به محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه به شهادت رسیدند. همچنین در انفجار یک شیء برجای مانده از ارتش رژیم اشغالگر در ویرانه‌های دانشکده علوم و فناوری خانیونس، یک کودک به شهادت رسید و دو نفر دیگر مجروح شدند.

در حملات توپخانه‌ای و تیراندازی خودروها و پهپادهای رژیم صهیونیستی به شمال غرب اردوگاه "النصیرات" چند فلسطینی ازجمله چند کودک مجروح شدند. این در حالی است که به دلیل حملات توپخانه‌ای و پهپادی بی‌وقفه نظامیان صهیونیستی به مناطق یادشده، منازل شهروندان دچار آتش‌سوزی شد.

شایان ذکر است که دیروز پنج شنبه وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای آمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی از ٧ اکتبر سال گذشته تا کنون را ٤١٧٨٨ شهید و ٩۶٧٩٤ مجروح اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است در ٢٤ ساعت گذشته، ارتش رژیم اشغالگر ٨ جنایت فجیع علیه خانواده‌های غزه مرتکب شده است که در نتیجه آن، ٩٩ شهید و ١۶٩ مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.

تلفات شدید صهیونیست‌ها

منابع عبری‌زبان اعلام کردند تنها در ۳ روز نخست ماه اکتبر ۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست در جبهه‌های مختلف به این شرح کشته شدند:

اول اکتبر: کشته شدن ۷ صهونیست در عملیات تیراندازی در منطقه تل آویو.

۲ اکتبر: کشته شدن یک افسر اسرائیلی در درگیری‌ها در جنوب لبنان.

۲ اکتبر: کشته شدن ۷ نظامی اسرائیلی در نبردهای جنوب لبنان.

۳ اکتبر: کشته شدن یک افسر اسرائیلی در نبردهای جنوب لبنان.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه نیز به کشته شدن یک افسر اسرائیلی در نبردهای جنوب لبنان اعتراف کرد. نظامی کشته شده سروان "بن تسیون فیلح" نام دارد که از نیروهای "گردان ۲۰۲" است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    0 0
    حداقل دو۲تانقطه ی بابرکت بنشینه جلوی این عدد۱۶به امیدخداهرروزاین عددچهاررقمی۱۶۰۰ سهمیه به درک واصل شدگان حرومی صهیون باشه ازاین به بعددرازای هرروزجنگ باهمت و غیرت محورمقاومت ودستیابی به جنگ افزاری جدیدتر،باروشهای حمله غافلگیرانه کاملاجدید
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    0 0
    باید تبریک گفت به حزب الله. بالاخره تونسته معادله ۲۰ به ۱ رو تبدیل به معادله ۸ به ۱ کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس